REVELION PARIS 2025– ORASUL LUMINILOR
Transport Avion TAROM | 5 zile | de la 849 Euro
30 Decembrie | Bucuresti – Paris
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda-OTOPENI, ora 06:40 pentru imbarcare cursa companiei TAROM RO381 cu destinatia Paris. Decolare din Bucuresti la ora 08:40. Sosire in Paris la ora 11:00. Tur de oras Paris cu autocar local. Parisul este considerat de multi turisti cel mai frumos oras al Europei; vor putea fi admirate: Catedrala Notre Dame, Place de la Concorde, Champs Elysee, Turnul Eiffel, Arcul de Triumf, Opera Garnier, Domul Invalizilor, Turnul Montparnasse. Vizita la Muzeul Parfumului din Paris, unde vom descoperi eleganta si uimitoare lume a parfumului, din antichitate si pana in epoca moderna. Transfer la hotel si cazare. Timp liber la dispozitie. Cazare Evergreen Laurel Hotel 4* sau similar zona Paris.
31 Decembrie | Paris – Palatul Versailles
Mic dejun. Optional, Excursie la castelul Versailles cu ghid autorizat. Impresionantul Castel al lui Ludovic al XIV-lea este situat la 17km de Paris. Atractii: apartamentele regale, capela, sala oglinzilor, expozitia de picturi din epoca lui Napoleon. In uriasul parc al castelului mai puteti admira: Fantana lui Apollo, Marele si micul Castel Trianon. Intoarcere la Paris. Seara, participare optionala la cina de Revelion la un restaurant local. LA MULTI ANI 2025 ! (meniul si tariful vor fi publicate in luna decembrie). Cazare Evergreen Laurel Hotel 4* sau similar zona Paris.
01 Ianuarie | Prima zi a anului la Paris - Croaziera pe Sena
Mic dejun. Va recomandam o plimbare prin cartierul Montmartre, un cartier cu un aer boem si plin de monumente de arta precum Basilica Sacre Coeur – dupa ce veti urca treptele ei albe veti avea parte de o vedere asupra orasului care va va taia respiratia. Sau puteti descoperi Cartierul Latin, unde puteti admira cateva dintre emblemele orasului precum Fantana Saint Michel - o fantana monumentala in stil neo renascentist, opera a noua sculptori, sa va plimbati pe Rue Huchette – una dintre cele mai vechi strazi din Paris - pentru a va indrepta catre catedrala Notre Dame – considerata a fi cel mai bun exemplu de arhitectura gotica franceza. Traversati Sena pe Pont d’Arcole indreptandu-va catre Primaria Parisului - cladire ce dateaza din secolul al-XVI-lea si a fost reconstruita dupa ce a luat foc in timpul revolutiei pariziene din 1870 sau Centrul Pompidou – care adaposteste atelierul lui Brancusi si Muzeul National de Arta Moderna. Dupa amiaza BONUS: Croaziera pe Sena. De pe ambarcatiunea cu vedere panormica puteti admira: Turnul Eiffel, Trocadero, Muzeul de Arte Moderne, Place de la Concorde, Grand Palais, Assemblee Nationale, Musee National D’Orsay, Gradinile Tuileries, Muzeul Louvre, Academia Franceza, Cartierul Latin. (Durata: 1 ora). Cazare Evergreen Laurel Hotel 4* sau similar zona Paris.
02 Ianuarie | Paris – Valea Loirei
Mic dejun. Timp liber la dispozitie in Paris, sau optional, Excursie pe Valea Loirei. Va propunem sa petreceti aceasta zi explorand una dintre cele mai frumoase si mai renumite regiuni ale Frantei. Numita si “Gradina Frantei”, valea Loirei este faimoasa datorita castelelor a caror arhitectura este reprezentativa pentru perioada Renasterii. In timpul excursiei vor fi vizitate doua dintre cele mai frumoase castele de pe Valea Loirei: castelul Chenonceau tronand maiestuos pe raul Cher, construit in secolul al XVI-lea, in general, asociat cu Diane de Poitiers si Caterina de Medici, care au marcat istoria locurilor, si castelul Amboise unul din martorii stilului arhitectural renascentist din Franta, in care Leonardo da Vinci si-a trait ultimii ani de viata, iar in 1519 a fost inmormantat aici, dupa vointa sa. Intoarcere la Paris. Cazare Evergreen Laurel Hotel 4* sau similar zona Paris.
03 Ianuarie | Paris – Bucuresti
Mic dejun. Timp liber la dispozitie. Eliberarea camerelor se face pana la ora 12:00. Transfer la aeroportul Charles de Gaulle pentru imbarcare cursa Paris – Bucuresti a companiei TAROM RO384 cu decolare la ora 16:20. Sosire in Bucuresti la ora 20:10.
Tarife calculate pentru un grup de 25 platitori
- 849 Euro adult loc in camera dubla
- 799 Euro adult a 3-a persoana loc in camera dubla cu pat suplimentar
- 685 Euro copil 02-11,99 ani in camera cu doi adulti
- 1.110 Euro adult loc in camera single
Servicii incluse:
- Bilet de avion Bucuresti - Paris – Bucuresti, compania TAROM
Include 1 bagaj de mana si 1 bagaj de cala
- Taxele de aeroport si combustibil (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 15 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
- 4 nopti cazare cu mic dejun la hotel Evergreen Laurel Hotel 4* sau similar zona Paris.
- Transferuri cu autocarul aeroport - hotel - aeroport
- Tur de oras Paris cu autocar local
- Bonus:
- oCroaziera pe Sena
- oVizita la Muzeul Parfumului
- Ghid roman insotitor
Servicii neincluse:
- Asigurarea medicala si asigurarea storno (recomandata, se emite in aceeasi zi cu contractul)
- Intrarile la obiectivele turistice
- Excursiile optionale
- Bacsis pentru soferi, ghizi, personal hotelier, etc: recomandat 5 Euro/persoana/zi
Excursii optionale tarife valabile pentru minim 20 de participanti
- Excursie la castelul Versailles: 65 Euro/persoana
Include: rezervare la castel, bilet RER, intrare castel, ghid local
- Excursie pe Valea Loirei: 130 Euro/persoana
Include: transport autocar local, insotitor de grup, intrari la castelele Chenonceau si Amboise
NOTA: Tarifele excursiilor optionale sunt valabile la data publicarii programului. Acestea pot suferi modificari. Tarifele finale vor fi comunicate inainte de plecare. Zilele de desfasurarea ale excursiilor optionale sunt informative; vor fi reconfirmate de insotitorul de grup la destinatie.
Transferuri la aeroportul Otopeni/Piata Victoriei din urmatoarele orase:
- Constanta (50 Euro/pers.), Medgidia (45 Euro/pers.), Cernavoda (45 Euro/pers.), Fetesti (45 Euro/pers.), Slobozia (45 Euro/pers.)
- Brasov (36 Euro/pers.), Predeal (32 Euro/pers.), Sinaia (30 Euro/pers.), Campina (25 Euro/pers.), Ploiesti (20 Euro/pers.)
- Craiova (50 euro/pers.), Pitesti (28 euro/pers.)
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL DIN PROVINCIE
- Transferul se rezerva odata cu pachetul turistic DOAR la cererea expresa a turistului! Ulterior acesta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.
- Tarifele mentionate mai dus sunt pe persoana, valabile pentru ambele sensuri (dus-intors).
- TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de INTERRA cu ajutorul partenerilor sau cu masini proprii. Daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doar la cerere si doar daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
- Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
- Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau Tour Operator-ului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Tour Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor, care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.
- Transferurile sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri SAU cu mijloace auto din flota proprie (autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri). Pasagerii vor fi anuntati cu 2-3 zile inainte de plecare care sunt detaliile finale legate de transfer (loc de preluare, ora, mijloc de transport).
- La returul din excursie turistii care beneficiaza de transfer vor primi cu 1-2 zile inainte de retur, pe numarul de telefon transmis la rezervare, voucher-ul de transfer (in cazul in care acesta se realizeaza cu ajutorul companiilor de transport partenere; in caz contrar, pasagerii vor fi asteptati la aeroport de catre soferii nostri, cu placuta cu Interra).
- Daca Tour Operatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
- Tour Operatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.
DOCUMENTE DE CALATORIE
- Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
- Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
- Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90
zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)
- Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
- Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
- In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
- Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
- Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.
FOARTE IMPORTANT !!!! DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces. Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.
• Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.
• Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.
ATENTIE! Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: www.politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590.
CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
- Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.
INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
- Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
- Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.
PROMOTII EARLY BOOKING SI OFERTE SPECIALE:
- In cazul unor promotii early booking sau oferte speciale cu o perioada fixa de valabilitate, Interra aloca un numar limitat de locuri la reducere. Daca acestea se epuizeaza inainte de data limita a promotiei, Interra poate decide sa opreasca campania de promotii inainte de data limita setata initial, fara un anunt in prealabil.
- Rezervarile facute cu promotii de tip early booking nu pot fi anulate fara penalizari. In caz de anulare a unor rezervari din categoria promotiilor early booking, penalizarile sunt de 100%.